Thursday, April 16, 2009

傑克船長的指南針 Captain Jack Sparrow's Compasss

加勒比海海盜電影系列一直是我所喜歡的電影,在該系列的最後一部“世界的盡頭”裏,有着令我着迷的工具。。。傑克的指南針,一個能夠指向擁有者最渴望得到的東西的方位的指南針。。。若這世界上真的有這麽一個工具,或許又會引發一場世界大戰吧。。。

The Pirates of the Caribbean is always one of my favorite movie series, especially the last one "At the World's End (2007). I have been fascinated by the compass owned by Captain Jack Sparrow....which points to the thing you want "most" in the world. Such a cool gadget, who doesn't fancy owning it?!?!



既然得不到真的傑克指南針,那麽仿冒一個來玩玩。。。應該也不錯吧? ^^
Since there isn't a real Jack Sparrow's Compass, how about a paper-made one, should be cool eh?



是時候出發找尋我心底最渴望的東西在那裏了,旋轉吧指南針!!!
Time to set sail for the thing I wanted MOST in this world, show me the direction compass!!!


3 comments:

  1. 我有黑珍珠~~
    可是给朋友了
    要不然接你去找你的方向

    ReplyDelete
  2. 555 舢板划得好累,趕快跟你朋友拿囘黑珍珠來載我~~~

    ReplyDelete